L’Ajuntament de l’Estany ha elaborat aquest registre d’activitats de tractament en compliment de l’article 30.1 del Reglament (UE) 679/2016 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD) i l’article 31 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
La creació i el manteniment d’aquest registre d’activitats de tractament serveix per demostrar la conformitat amb l’RGPD i proporciona les evidències per acreditar-ne el compliment, de conformitat amb el principi de responsabilitat proactiva establert en l’article 5.2 de l’RGPD.
D’acord amb la normativa de règim local, l’Ajuntament presta serveis públics vinculats amb les diferents competències o funcions pròpies. Qualsevol de les activitats en què hi constin dades de caràcter personal implica un tractament de dades que es pot realitzar de forma no automatitzada o automatitzada, parcial o totalment. Per tant, aquest registre d’activitats de tractament recull la informació relativa als tractaments que són responsabilitat de l’Ajuntament.
Control de versions |
Acte d’aprovació i data |
Versió vigent |
Núm. de tractaments identificats |
Versió inicial |
Decret d’Alcaldia (data) |
A partir del 29 de juliol de 2024 |
016 |
Identificació del responsable
Responsable |
Adreça |
Telèfon |
Correu electrònic |
Ajuntament de l’Estany |
C. Doctor Vilardell, 1 08148 l’Estany |
938 303 000 |
|
Identificació del delegat de protecció de dades (DPD)
Delegat |
Adreça |
Telèfon |
Correu electrònic |
Diputació de Barcelona |
DSTSC-SAMSE Recinte Mundet-Migjorn Bloc B (2a planta) Pg. de la Vall d’Hebron, 171 08035 Barcelona |
934 726 500 |
|
Relació de les activats de tractament en qualitat de responsable del tractament:
ACTIVITATS DE TRACTAMENT |
Vigilants municipals |
Detall dels tractaments en qualitat de responsable del tractament:
AT 1: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DEL PADRÓ MUNICIPAL D’HABITANTS |
|
|
|
Àmbit del tractament |
Padró Municipal d’Habitants |
Denominació de l’activitat del tractament |
Padró Municipal d’Habitants |
Base jurídica |
Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD, que es desprèn de l’article 16 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local. |
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades acadèmiques i professionals:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Conservació permanent. Encara que es produeixi la baixa del Padró, és necessari conservar les dades a efectes històrics, estadístics i científics |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 2: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DELS RECURSOS HUMANS |
|
Àmbit del tractament |
Recursos Humans |
Denominació de l’activitat del tractament |
Recursos Humans |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades de circumstàncies socials:
Dades acadèmiques o professionals:
Dades d’ocupació professional:
Dades economicofinanceres i d’assegurances:
|
Dades de categories especials |
|
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
En relació a la confecció de la nòmina dels empleats de l’Ajuntament a efectes d’abonament de les contraprestacions econòmiques pel seu treball, d’acord amb l’article 24 del Reial Decret Legislatiu 8/2015, de 30 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei general de la seguretat social i amb l’article 4 del Reial Decret 5/2000, de 4 d’agost, pel que s’aprova el text refós de la Llei sobre infraccions i sancions a l’ordre social, el termini de conservació serà de 4 anys
En relació a la gestió dels processos de selecció de personal, entrevistes i avaluacions de candidats, organització i informació sobre els resultats de la convocatòria, el termini de conservació serà fins la revocació del consentiment de la persona interessada, o bé, d’acord amb l’establert en l’article 72 de LOPDGDD i d’acord amb el Dictamen 2/2017, del Grup de Treball de l’article 29; “la informació dels candidats no es conservarà més temps del necessari per complir amb les finalitats del tractament de dades personals, en concret, tan aviat com sigui conegut que no es farà una oferta de treball al candidat”.
En relació al seguiment del compliment de la jornada laboral, s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert a l’article 4 del Reial Decret Legislatiu 5/2000, de 4 d’agost, pel qual s’aprova el text refós de la Llei sobre infraccions i sancions en l’ordre social, que s’estableix en 4 anys.
En relació a l’obligació de donar compliment a l’obligació de registre de la jornada laboral, s’eliminarà d’acord amb l’establert a l’article 10 del Reial Decret Llei 8/2019, de 8 de març, de mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat laboral en la jornada de treball.
En relació a la formació dels empleats, fins que es produeixi la revocació del consentiment de l’interessat, o bé, s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert en l’article 4 del Reial Decret Legislatiu 5/2000, de 4 d’agost, pel qual s’aprova el text refós de la Llei sobre infraccions i sancions en l’ordre social.
En relació a la gestió de la prevenció de riscos laborals, s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert en el Reial Decret Legislatiu 5/2000, de 4 d’agost, pel qual s’aprova el text refós de la Llei sobre infraccions i sancions de l’ordre social, en aquest cas serà de 5 anys.
En relació al desenvolupament de les accions de vigilància de la salut dels treballadors, s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert en la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
En relació a les baixes mèdiques s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert en el Reial Decret 625/2014, de 18 de juliol, pel qual es regulen determinats aspectes de la gestió i control dels processos per incapacitat temporal en els primers tres-cents setanta i quatre dies de la seva duració, en aquest cas serà de 4 anys.
En relació la gestió de les infraccions i sancions del personal de l’Ajuntament d’acord amb el règim disciplinari legalment previst, s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert en l’article 97 de Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic i, en l’article 60.2 del Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors, en el cas del personal laboral.
En relació a la gestió del dret a exercir l’activitat sindical, afiliació a sindicats, permisos, formar part de la representació sindical, entre d’altres, s’eliminarà un cop hagi transcorregut el període d’obligacions legals d’acord amb l’establert en l’article 97 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic i en el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors, en el cas del personal laboral.
En relació a la gestió de convenis d’estudiants en pràctiques amb altres institucions d’acord amb l’article 24 del Reial Decret Legislatiu 8/2014, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la seguretat social el termini de conservació serà de 4 anys.
En relació a la gestió dels permisos i llicències legalment previstos, a la gestió de l’atorgament de bestretes als treballadors, la gestió dels ajuts i prestacions socials als treballadors, la gestió de les sol·licitud d’incompatibilitats professionals i l’expedició de certificats caldrà atendre al previst en el conveni col·lectiu o, en el seu cas, en la Taula d’accés i avaluació documental corresponent.
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Àmbit del tractament |
Expedients administratius que no estiguin inclosos en altres àmbits |
Denominació de l’activitat del tractament |
Expedients administratius que no estiguin inclosos en altres àmbits |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
|
Dades de categories especials |
Dades de salut |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
En relació a la constància de l’entrada i sortida de documents, identificació de remitents i destinataris i còmput de terminis i seguiment d’actuacions, la conservació de les dades vindrà determinada per la classe de procediment al que faci referència el document que es diligencia en el registre.
En relació a la gravació de les sessions del Ple de l’Ajuntament amb naturalesa d’acta i la publicació de les sessions, la difusió en el web municipal s’ha de limitar temporalment al període necessari per assolir la finalitat que justifica la publicació de les dades, com potser donar compliment al principi de transparència en l’actuació administrativa, establint el termini de difusió de la les sessions dels plens en un any, i per les actes dels plens un termini de tres anys
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 4: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LA GESTIÓ ECONÒMICA I CONTRACTACIÓ |
|
Àmbit del tractament |
Gestió econòmica i contractació |
Denominació de l’activitat del tractament |
Gestió econòmica i contractació |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades economicofinanceres:
Acadèmiques i professionals:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
En relació a la gestió dels procediments de contractació les dades es conservaran mentre duri el procediment i, una vegada finalitzat, mentre es puguin derivar obligacions legals o responsabilitats derivades del procediment.
En relació al sistema de control i registre de les despeses i ingressos i altres operacions econòmiques que realitza l’ajuntament, les dades es conservaran mentre duri el període de prescripció d’obligacions legals.
En relació a la gestió de proveïdors, les dades es conservaran mentre es dugui a terme la relació contractual i, una vegada finalitzat aquest període, metre es poguessin derivar obligacions legals o responsabilitats derivades amb el procediment.
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 5: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA |
|
Àmbit del tractament |
Gestió tributària |
Denominació de l’activitat del tractament |
Gestió tributària |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals
Dades de circumstàncies socials:
Dades relatives a sancions i infraccions administratives:
Dades economicofinanceres i d’assegurances:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 6: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DELS REGISTRES MUNICIPALS |
|
Àmbit del tractament |
Registres municipals |
Denominació de l’activitat del tractament |
Registres municipals |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
Registre d’entitats:
Registre d’entrada i sortida
Registre de parelles estables:
Registre d’habitatges d’ús turístic
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals
Dades relatives a condemnes i infraccions administratives:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 7: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT D’USUARIS DE SERVEIS MUNICIPALS |
|
Àmbit del tractament |
Usuaris de serveis municipals |
Denominació de l’activitat del tractament |
Usuaris de serveis municipals |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades de circumstàncies socials:
Dades economicofinanceres:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
Àmbit del tractament |
Educació |
Denominació de l’activitat del tractament |
Educació |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades de circumstàncies socials:
Dades acadèmiques o professionals:
Dades economicofinanceres i d’assegurances:
|
Dades de categories especials |
Dades de salut (carnet de vacunació, al·lèrgies, necessitats educatives especials, necessitats alimentàries especials, discapacitat, etc...) |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 9: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE VIDEOVIGILÀNCIA |
|
Àmbit del tractament |
Videovigilància |
Denominació de l’activitat del tractament |
Videovigilància |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
|
Dades de categories especials |
No es tracten
|
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran suprimides en el termini màxim d’un mes des de la seva captació, excepte quan haguessin de ser conservades per acreditar la comissió d’actes que atemptin contra la integritat de persones, béns o instal·lacions.
Les dades relatives al registre d’accessos físics seran conservades durant necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 10: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DEL REGISTRE D’INTERESSOS |
|
Àmbit del tractament |
Declaració de béns i drets patrimonials, d’activitats, possibles incompatibilitats i registre d’interessos |
Denominació de l’activitat del tractament |
Declaració de béns i drets patrimonials, d’activitats, possibles incompatibilitats i registre d’interessos |
Base jurídica |
Compliment d’una obligació legal, d’acord amb l’article 6.1.c) RGPD |
Finalitats del tractament |
Gestió de les declaracions presentades per les persones obligades a fer-ho, electes i alts càrrecs, sobre possibles causes d’incompatibilitats, sobre qualsevol activitat que els proporcioni o pugui proporcionar ingressos, i sobre els seus béns patrimonials i participació en societats. |
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades d’ocupació:
Dades de circumstàncies socials:
Dades economicofinanceres i d’assegurances:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 11: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA |
|
Àmbit del tractament |
Participació ciutadana |
Denominació de l’activitat del tractament |
Participació ciutadana |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 12: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ |
|
Àmbit del tractament |
Promoció econòmica i ocupació |
Denominació de l’activitat del tractament |
Promoció econòmica i ocupació |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades acadèmiques o professionals:
Dades d’ocupació professional:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 13: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LES RELACIONS INSTITUCIONALS |
|
Àmbit del tractament |
Relacions institucionals |
Denominació de l’activitat del tractament |
Relacions institucionals |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
Manteniment de l’agenda institucional, les cites amb càrrecs electes o personal tècnic municipal, la informació de contacte sobre col·laboració administrativa, les relacions polítiques, els contactes protocol·laris i la gestió de les diferents activitats dels càrrecs polítics |
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades acadèmiques o professionals:
Dades d’ocupació professional:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 14: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LA GESTIÓ DELS SISTEMES D’INFORMACIÓ I DE LA SEGURETAT |
|
Àmbit del tractament |
Gestió de la seguretat |
Denominació de l’activitat del tractament |
Gestió de la seguretat |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades d’ocupació professional:
Dades de circumstàncies socials:
Dades acadèmiques i professionals:
Sancions i infraccions administratives:
Informació econòmica:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
AT 15: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE SERVEIS SOCIALS |
|
Àmbit del tractament |
Serveis socials |
Denominació de l’activitat del tractament |
Serveis socials |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
|
Categories persones interessades |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades de circumstàncies socials:
Dades acadèmiques o professionals:
Dades economicofinanceres:
|
Dades de categories especials |
|
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |
A continuació, es detalla les categories de dades personals i les categories especials de dades:
CATEGORIES DE DADES PERSONALS |
DESCRIPCIÓ |
Dades identificatives |
|
Dades de característiques personals |
|
Dades de circumstàncies socials |
|
Dades acadèmiques o professionals |
|
Dades d’ocupació professional |
|
Dades economicofinanceres i d’assegurances |
|
Dades relatives a sancions i infraccions administratives |
|
Dades de categories especials |
|