MyGov
MyGov, la carpeta ciutadana interadministrativa
MyGov, la carpeta ciutadana interadministrativa que ofereix l’AOC amb el servei de Seu electrònica i Transparència, estrà disponible a partir del 15 d’octubre. La ciutadania cada cop més demana serveis públics àgils, fàcils i segurs. La gent vol saber quines dades tenen les administracions, com i per què les intercanvien o en quin estat precís es troben les seves sol·licituds. I ho demanen en entorns mòbils, usables i senzills.
MyGov dona resposta a aquesta necessitat i representa un salt qualitatiu important per a millorar les relacions de la ciutadania amb
l’administració pública, amb visió transversal, personalitzada i proactiva.
Quins són els objectius de “MyGov”?
- Que la ciutadania pugui consultar tots els seus tràmits i actuacions, amb una visió interadministrativa des del web de qualsevol administració, d’acord a les obligacions legals del Punt d’Accés General Electrònic regulat a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Que la ciutadania pugui consultar les seves dades personals i saber l’ús que en fan les administracions públiques, d’acord al que regula el Reglament General de Protecció de Dades.
- Avançar de manera proactiva per anar cobrint noves necessitats de la ciutadania, amb seguretat i fomentant la usabilitat i accessibilitat.
Com entro a MyGov?
Per accedir a MyGov cal entrar a la seu electrònica de cada ens i autenticar-se mitjançant Idcat Mòbil, Certifcat Digital, Cl@ve o quasevol altre sistema d’autenticació a dins la carpeta ciutadana a laplicatiu E-TRAM.
Quina informació ofereix MyGov?
Serveis AOC
- e-TRAM: informació sobre els tràmits realitzats mitjançant la solució e-TRAM en qualsevol ens.
- e-NOTUM: consulta de totes les notificacions i comunicacions disponibles de totes les administracions amb una visió transversal. La consulta del contingut i pràctica de les notificacions electròniques es realitza dins del servei e-NOTUM.
- Via Oberta (traces): consulta de les traces (no dades personals) de les consultes realitzades per les administracions catalanes de dades o documents d’una persona. Les traces inclouen informació relatives a: organisme, servei consultat, finalitat, nº expedient i data.
- VALID: consulta de les autenticacions o signatures electròniques realitzades amb els portals de tramitació dels serveis AOC i dels portals propis d’administracions catalanes
Administració General de l’Estat
- Informació de tràmits i actuacions disponibles al Punt d’Accés General Electrònic de l’Administració General de l’Estat.

Pantalla de MyGov en entorn ordinador personal

Més informació a: https://www.aoc.cat/portal-suport/transparencia-base-coneixement/idservei/transparencia/#mygov